xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: When Man turn To A Bug

When Man turn To A Bug

11:34 PM Edit This 0 Comments »
My roomate just came. I think dia org plg meluat ngan aku coz tabiat aku nie. We hardly speak coz we got nothing to speak. Aku sure kalo aku jadi die pon aku meluat ngan aku. But he wasn’t so great anyway. Dia ustaz, tp x nmpak sgt ke’ustaz’annya. Mgkin pada ketayap n nama. Bukan ape, aku jrg tgk dia wat benda sunat pon. Yg wajib pon last2 minit. Well, x kasahla. Itu amal ibadat dia.
But yg plg aku benci is how hipokrit he is. Smtime when ada org dtg bilik, dia pon ckp psl benda keagamaan yg dia wat. Liar! Kdg2 bila aku psg headphone, dia sengaja psg lagu2 kuat2. Last time, dia pasang lagu Keith Urban. I’m sure dia x taw pon lagu tu tajuk apa. Mana dia dapat pon x taw le. Smtime, dia pasang bacaan Al-Quran, itu aku xleh complain. Tp apa guna pasang kalo diri xde. Aku je yg stay kat bilik. Dia ntah merayap kat mana. Siap psg external speaker lagik. Bila dia balik, dia pasang internet, dia sndiri tutup. So i guess dia sndiri x tahan dgn betapa kuat dia psg. Tp mengapa tutup terus? Kan boleh psg je. Mgkin dia pon sbnrnya x dgr sgt pon.

Tuesday, April 13, 2010
Skrg dh pukul 2.43 pagi. Cant sleep. Nyamuk byk.
My roomate brdengkur like hell. But i get used to it. Mslh nyamuk yg x tahan nie. Tp bila bukak lapptop, xde plak. Mgkin sbb cahay kot. Or mebi bkn nyamuk, but pijat instead. Byk bekas gigit nyamuk kat badan aku. Takut gak..
Bateri laptop tggal 2:17. Means: kalo aku berjaga pon, x smpai pagi. Smpai kul 5 je.
Yess.. aku dh dpt pukul sekor nyamuk. Tp aku x kan berjaga smpai pagi.
No use. Rugi bateri n esok akan ngantuk ms kelas.

3.30 am
Oklah. Nyamuk dh mcm xde dah nie.
Maybe i should try to sleep. Heran plak, kat sini x ngantuk plak mcm kat umah. Kalo kat umah, asyik tetrido je smbil tgk movie. Mgkin kat sini dh nyk tido siang..
Aku rasa esok aku kene ikhtiarkan cari kelambu. Tanya jen or achik....

0 comments: