xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: Boys Will Be Boys

Boys Will Be Boys

9:50 AM Edit This 0 Comments »

Monday, April 12, 2010

It’s that time again. Aku hanya ingin habiskan minggu ini, supaya aku boleh berehat di rumah.

Tiada apa yang menggembirakan aku di sini.

Pengajaran = ok je. Budak2 x enjoy belajar. N nk wat keje pon mcm xde mood dgn pembantu aku yg x membantu. I always open my heart to accept as who she is. Means; wat takat mana yg dia nak wat. Kao dia x nak wat, so aku pon x yah le rajin2 wat. Tp susah. Deep in my heart, aku akan cuba wat sesuatu yang gmenique, but then there she was. Melihat n x taw nak watpe. It’s not my style le nk wat keje berganding bahu nie. If i want to do something, i expect u to do the other part to help me. Bukan wat the same thing i’ve been working on. That’s cheating!

Bahan2 pon xde, x banyak. Nk suruh dia beli, dia kata x leh sbb dia tmpang kak J, n then balik Taiping. Aku nk beli sendiri susah gak. 1, sbb aku bwk moto, ssh nk mengangkut brg2. 2, sbb aku malas nk sggah umah gerik. Everyweek, aku sggah gerik utk isi minyak je. Then aku pecut balik kedah terus. Aku singgah smbhyg jumaat kat mana2 masjid yang sempat. It kinda exhausting, tp itu x sepenat nk menghadapi mat2 rempit nie.

Mat2 rmpit nie.. mgkin aku patut cari nama baru utk mereka. Becoz depa dh x main moto sgt dah. Ramai dh bwk kete smpai tepi pngkalan bot. Nak bagi nama mat kete mcm mulia plak. Tp 1 thing remain unchanged is, n i think i getting bigger than before is their tahap “Geng bas Sekolah” mereka. Yesss! Geng Bas Sekolah!! GBS.. hahaha.. i call them GBS..

GBS nie skrg makin erat, ala2 bermain, belajar, makan bersama gitu. Almaklum skrg musim bola, pastu internet plg clear kat bilik sana.. so, depa sgt kerap berkumpul. Mammi pon apa lagi.. anak ikan semua kat bwh ketiak. Makin menjadi2 le dia.

Yg plg sakit hati is br2 nie. Bila dia kata aku berminat nk tgk ‘bird’ dia. Helo!!! Kalo korg semua bogel pon aku xkan ade apa2 rasa. Mcm mana aku boleh suka dgn org yg membuat 3 tahun aku merana. Dr zaman aku masuk dan dipanggil Sue, hinggalah skrg dikata minat kaum sejenis secara terang-terangan. Wat ever the bad thing i ever do to them? Smtime i try to play it cool. Wat mcm itu 1 of their gurau2 kasar. But it hurt when they really mean it. I know. Nk mkn pon mcm x lalu.

0 comments: