xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: it's not o-Kay!

it's not o-Kay!

10:35 AM Edit This 0 Comments »
Aku kesian tgk cikgu baru yg masuk sini – Kay.
Obviosly PLU detect! Sbb tu depa asyik gurau ngan dia, kata dia suka batang la, pregnant la, main ngan jantan la... mcm2! Tp dia mcm happy2 je. X tau dia wat2 atau dia mmg x terasa. But yg kesiannya, dia sgt mencuba utk try to fit in. Makan sama2, layan gurau2 depa, lepak, wat keje2 yg xde mende nk wat tu. Yg penting, main bola sama2 ngan depa.

I rasa bersyukur kerana aku x pernah mulakan main bola ngan depa. So finally depa dh x ajak dah. Walaupon kebelakangan ini, depa mcm membeza2kan aku dgn Kay sbb aku x pernah turun main bola. Yg aku kesiankan is when kay finally realize that, whatever u do, ppl akan nmpak ko sbg PLU. N when ko sedar, ko akan heartbroken. Aku dh rasa, sbb tu skrg aku x peduli apa depa nak kata. Nak kata aku x bergaul ke, x bermasyarakat ke, x kisah la. The fact that depa membandingkan aku ngan dia is 1 point that depa nie meletakkan kategori kami nie lain dr depa. I wish him all the happiness, but i know it’s a matter of time before he sedar that org x kan pernah lupa yg ko PLU. So u hv to fit in, but u dont have to lie to yourself. Aku x minat bola, x minat band2 rock kapak, x minat bertukang, x minat lepak2. Dat’s me. But aku leh borak2 just to fit in. But i draw my line, ok!

So, aku banyak berkurung di dalam bilik lately. Balik skool, aku tido smpai ptg. Ptg aku baca Reader’s Digest, or basuh baju, or tgk movie kat laptop. Kalo nasib baik, depa pasang generator jap pada waktu ptg. Aku pon smbung le tgk movie or tv series yg aku dah donlot pada weekend kat umah. Makan waktu mghrib, solat. Pastu mlm tgk berita, pastu aku tgk movie n tv series smpai le generator pdam kul 12. Kdg2 aku online after 12 smpai kul 2, n then tido. That’s kinda sum up wat i do everyday.
Then hari rabu, aku kene tugas masak. Not really masak, coz itu skill yg aku sgt suka, tp aku x pernah kuasai. Aku hanya tolong2 cuci pinggan n kemaskan dapur je. Dulu, itulah benda yg plg aku benci sbb aku akan di’kacau’ setiap kali masak. But now, aku rasa depa dh bosan kot..

At least pada hari Rabu, aku leh duduk di dlm kelompok depa tanpa menjadi perhatian.
Ramai juga yg kritik aku masa mula2 dulu. Sbb katanya aku x bergaul. Tp apa guna bergaul kalau setiap kali bukak topik, hati aku yg sakit. So enuff. Aku duk dlm gelap, pasang Gossip Girls, wear my headphone n the world is dissapear. Juz me, to do my own stuff.

0 comments: