xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: Brave Heart

Brave Heart

11:01 AM Edit This 0 Comments »
Push The Button

Sunday, 25 April 2010

Today was the last day to submit brg tukar.
Well, aku dh submit, siap dgn announcement lagi. Hr khamis lepas la.
Si Wardi announce mntak borg dr aku guna speaker.. harus satu sekolah, dr cikgu smpailah org kantin n org kg yg umah dekat sekolah tau yg aku nk tukar.

Aku mmg x bgtau sesapa yg aku nk tukar. cuma aku sll smbg ngan lalitha psl prtukaran. tp lalitha pn jrg bersembang ngan sapa2, so benda persembangan tu x tersebar meluas.

So skrg semua dh tau aku apply transfer. Aku mls nk bgtau sebenarnya sbb bila org tau, orang akan mula wat reasoning. "Ooo dia nk tukar, patutlah......."

Mgkin aku x dpt tukar, mgkin juga dpt. Tp at least aku sending a message, that aku want out from here. That mean smthing i want is not here, or i dont want smthng here. The statement betul dr ke2-2 aspek..

Aku x berharap, tp dlm otak dh terbayang2 possibility of life out there. mgkin ade susahnya jugak. Gaji lg sikit, keje lg banyak. mgkin juga aku akan kene jd coach bola sepak mcm ayuti, or jd warden asrama?? But aku x nak duk sini dengan alasan x nak challenge or x nak wat keje. so benda2 ni tolak tepi je. pasal duit tu, i think i'll manage.

mgkin lepas nie aku pakai kete yg murah2 sikit. ala..org keje biasa2 pun dpt hidup ok je wat? aku pun bkn suka benda luxorious sgt..

aku slalu berdoa agar aku x menyesal di kemudian hari dengan tindakan ini.
Takut, tp aku ada kekuatan untuk menghadapinya.

Remember, being brave is not about not being scared, but bout doing what a bravery wud do..

0 comments: