xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: As time running

As time running

9:38 AM Edit This 0 Comments »
Thursday, April 15, 2010

Hr nie wat keje pra – menceriakan pra, tp lebih kepada mengemas. Hmmm.. my pembantu nie x taw le. Aku rasa wat keje ngan budak pra lagi senang. Tp pukul 12 depa dh balik dah..

Mana taknye. Kene suruh step by step. Nak suruh keje sekaligus, nnti nmpak mcm zalim lak. Dah le aku wat keje sambil berpikir.. wat satu siap, baru tau nk watpe plak..
Bila aku suruh balut kotak, smpai setengah jam. Samada dia mmg x reti wat keje or die mmg sengaja wat keje lambat2, so aku xleh le bagi keje lain lak. Tapi masalahnya, esok dh jumaat, tp hari nie mengemas pun x siap lagi. Mana aku punya fail2 pun x siap2 lagi nie.

Aku rasa kalau aku nak kene mmg akan kena gak. Banyak sgt salah untuk disembunyikan. But at least, aku dh berusaha.

Sebenarnya, di sebalik kepenatan ini, aku gembira jugak. This is what I like. Aku suka wat keje2 kreatif nie. But after what happen before, aku jadi malas. Dah le kita penat2, pstu sakit hati, pastu x dihargai, pastu x bertahan lama mana pun. Dah le x tolong masa on process, nak suruh wat keje maintenance pun x leh harap.

So, bila ade peluang macam nie, aku wat le sehabis-habisan. Kalau ikut hati, mmg rasa tercabar gak ego aku ni. Almaklumlah, waktu2 gini semuanya wat keje sebab arahan dari org atasan. Tapi kalo x, selama nie aku suruh buat tak? Jwpnye….

0 comments: