xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: Hai..

Hai..

8:59 AM Edit This 0 Comments »
Thanks sbb sudi menjengah ke sini.
Aku cuma ucapkan ribuan terima kasih. Tiada paksaan untuk kalian membaca di sini, namun aku hargai andai kalian ingin meninggalkan komen buat diriku di sini.
Medan ini kubuka agar aku boleh berkongsi dengan kalian apa yang terjadi pada diriku.
Kerana kalu nak diharapkan aku bercerita, mgkin smpai bila2 pon takkan tercerita. Sebab aku tidak pandai nak mengadu, apa lagi nak meminta simpati. Seumur hidupku, aku diajar untuk menjaga diri sendiri dan tidak mengharapkan bantuan orang lain.
Namun, aku sedar kemampuan diriku. Aku masih perlukan teman untuk menyokongku. Aku perlukan kawan untuk mengatakan "it's all gonna be allright" bila aku tengah breakdown. But, i'll never ask. coz i dont know how to.

So, for that reason, aku thankfull pada kalian kerana kesempatan ini.
Maaf kalau kedengaran seperti melankolik di ruang ini, tapi aku hanya ingin mencurahkan segalanya di sini...
Salam sejahtera, buatmu-- Sahabatku
Assalamualaikum..

0 comments: