xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: E.T - Extra Terrestrial

E.T - Extra Terrestrial

8:41 PM Edit This 0 Comments »
Soalan : Sombong itu apa ?

Kalau sombong itu berat mulut, x minat bercakap dgn org.. mgkin aku sombong.
Kalau sombong itu bercakap dgn sstgh org saja, itu mmg aku
Kalau sombong itu berangan diri bagus daripada org lain, mungkin sikit2 kena kat aku
Kalau sombong itu pandang orang lain sebelah mata, sombong itu sama ngan kekwat ke?

See, aku selalu rasa diri dikata sombong. Setakat nie, belum pernah dengar orang kata berdepan kat aku yang aku sombong. Mungkin sombong itu satu statement yang sgt "berat". Atau juga, mungkin sebab they dont think it's worth nak pi sound org yang sombong?

Aku tahu sombong itu tidak baik. Kita semua belajar dari sekolah dan family sombong itu mcm kisah org yg sombong, lepas tu dia dilanda kesusahan. Tetapi xde sapa nak tolong dia sbb dia sombong. Atau citer burung merak yang sombong sbb dia rasa diri dia yang paling cantik sekali.Tak bagus !

Some part of me feel terribly wrong coz it's wrong. sombong itu bukan sifat yang baik. Aku pun x suka kalo org sombong ngan aku. So we dont do things to other that we dont like ppl do to us.

Tapi part of me kinda reserve.
I go crazy kalo org ckp merepek pasal aku.
I bengang kalo org sugar-coating or too much of pink posotive.
So, it's better dr aku snap x tentu pasal kan? baik dok diam like i dont have a care in the world pasal apa org tgh wat..

ok tak?

0 comments: