xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' The Wolf Cries: Before We Come Undone

Before We Come Undone

11:21 AM Edit This 0 Comments »
fact : aku memang kaki skema.. kalo aku boring, mmg boleh detect punye kat muka aku. walaupun kadang2 aku cuba juga nak jadi sporting.

The truth is, banyak perkara yang selalu dibuat dulu rasa boring kini.. X payahla nak cakap dah matang, dah meningkat usia. serius sgt bunyinya. Mostly, perkara yang aku berusaha buat juga untuk hang-out with friends. Tapi tgk movie, karaoke, clubbing, jalan2 shpping kompleks... ah busan amat !

aku nak try buat benda baru, yg kita mungkin tak terfikir pn nak buat sebelum ni. Dulu aku ade tgk kelas capoera, kat UIAM.. sgt menarik. Apa kata instead of tgk wayang, kita tgk teater, or live band, or indie band/movie? atau dah puas karaoke, bowling, kita try main kat archery range, menembak, ice-skating? or kita pi wall climbing, masuk kg mana2 ke? x yah le camping sbb aku x suka kalo tmpat byk nyamuk n susah nak menunaikan hajat.. tp y dont we?

Kaedahnya mungkin juga dah rasa masa untuk menikmati hidup ini x lama. lepas ni, mana taw tiba2 esok lusa menerima seruan berumahtangga???? gelak la. tp bukankah semua kita menghala ke sana? i beleive smua org perlu merasai dunia perkahwinan. it serve biologi, mentally and morality...

Mungkin juga kini dah ade duit n at the sam time xde berapa banyak duit. 2 situasi berbeza yg memberi kesan yang sama... duit dah ada.. so x nak la idup mcm budak U yg idup mengharap elaun bulanan.. juga sbb duit x banyak, so terpaksa pilih aktiviti yg betul2 memberi kepuasan. nak buat apa pun semuanya pakai duit..

Duit, duit di mana kau duit. kan best kalo leh buat apa yg kita suka, n dapat duit.. cam pemain video game online tu. main x keluar peluh, pastu dibayar pulak tu.

tp keje aku skrg pun aku suka. so, pi keje pun sbnarnya adalah proses menggembirakan..
Alhamdulillah..

Gme : terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahteraan aku sebelum ini. Aku juga mendoakan kebahagian kalian..

0 comments: